piątek, 4 października 2013

Recenzje, recenzje...

Obiecuję, że kolejny wpis będzie poświęcony innej tematyce, niż Bingo Spa i recenzje kosmetyków :)
Dziś przyjrzę się bliżej dwóm kosmetykom.

Szampon BingoSpa z kolagenem, bez SLeS, SLS

Szampon w takiej samej buteleczce jak poprzednio omawiany. Zapach szamponu, podobnie jak tamtego, chemiczny. Albo tak bardzo ten zapach mnie drażni już, albo tutaj wręcz przeradza się on w uciążliwy chemiczny smrodek ;p

Konsystencja oczywiście taka sama i gdybym miała oceniać po wyglądzie, mogłabym nawet powiedzieć, że wlano ten sam produkt do dwóch różnych butelek!

Jednak przyjrzyjmy się składowi:

Skład o wiele krótszy, ale i bardzo ubogi jeśli chodzi o cenne składniki. Oprócz kolagenu, nie zawiera żadnych olejków, jak w przypadku szamponu z olejem z pestek moreli.
Włosy są po nim splątane, szorstkie, domyte. Jeśli komuś zależy na oczyszczeniu włosów tylko i wyłącznie, to polecam.
Cena taka sama jak w przypadku odpowiednika.
 
Drugim kosmetykiem, który mogłam testować jest serum czekoladowo morelowe. Zacznę od plusów: 
- konsystencja, zbite masło, które ładnie się rozprowadza, ale.... gdzie nie gdzie ma jakieś dziwne grudki...
- skład : mam mieszane uczucia co do składu tego kosmetyku. Zaraz po wodzie masło kakaowe (!), następnie... parafina, sylikony, parabeny...
przechodząc do minusów...
- zapach! Tak drażniącego zapachu kosmetyku do maziania nie czułam! Pachnie jak pasta do zębów dla dzieci colgate, można poczuć nutkę mentolu nawet... a czekolady nic a nic, a szkoda, bo wolałabym jednak czuć to, co zawiera skład, a nie to, czym w dzieciństwie myłam zęby...
- dodatkowym minusem dla mnie była ważność produktu. Otrzymałam go na przełomie lipca/ sierpnia, a data ważności to... 09.2013.
Ja rozumiem, że dostałam kosmetyk tylko do recenzji i miesiąc czasu to okres, który w zupełności mi wystarczył na próbowanie, ale jednak tak krótki termin ważności był dla mnie czymś w rodzaju hmm... braku szacunku. 


Oba produkty otrzymałam dzięki firmie BingoSpa i fakt ten całkowicie nie wpłynął na moją recenzję. 

Pozdrawiam! :) 

4 komentarze:

  1. Ja też czytając etykietkę kosmetyku wyobrażałam sobie piękny zapach - szkoda,że w rzeczywistości jest inny i że Tobie nie przypadł do gustu. Recenzja ciekawa - jak dla mnie możesz umieszczać ich więcej;) Obserwuję i zapraszam też do siebie:) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapachy z BingoSpa... miałam sporo ich kosmetyków i chyba żaden nie pachnie w moim odczuciu przyjemnie :/ Takie traktowanie testerek nie jest do przyjęcia - oddają zapasy z magazynu, których i tak by nie sprzedali. Żal... Z innej beczki - patrzę na Twoje wrześniowe włosy i napatrzeć się nie mogę, pięknie się zmieniły <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkurza mnie w kosmetykach bingo spa obecność dmdm... nasila wypadanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chyba nie przyjęła kosmetyku z taką datą ważności, to kpina, na pewno nie przypadek... słabo to świadczy o firmie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... .linkwithin_posts a div div { -webkit-border-radius: 60px; -moz-border-radius: 60px; border-radius: 60px; }